loading...
جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم وآهنگ جدید|
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 190 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ناصر صدر به نام دنیا رو بیخیال باش با لینک مستقیم

آهنگ : ناصر صدر – میکس و مستر: بهراد شهریاری – تنظیم : مجید حسین پور

| دانلود با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ , ۱۲۸ + پخش آنلاین و بهمراه متن ترانه |

naserrr%20ok 2126aa دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام دنیا رو بیخیال باش

متن آهنگ جدید ناصر صدر به نام دنیا رو بیخیال باش

چشمامو از تو بر نمیدارم

قد یه دنیا دوست دارم

اگه تموم عمر رو تنهاشم

هیچ کسو جای تو نمیذارم

ثانیه ها چقدر نفسگیره

بی تو هوای خونه دلگیره

بیا عروس قصه هام باشو

بی تو دلم آروم نمیگیره

دنیا رو بیخیال باش بیا با من برقص همه جونم

تو رو میخوام عشق من همه دنیام همه عمرم

وقتی باهام حرف میزنی

حس صداتو دوست دارم

دست تو دستات میذارم

عطر تنت رو دوست دارم

به چشمات خیره میشم

وقتی نگاهم میکنی

این حسو خیلی دوست دارم

آخه تو عشق منی

دنیا رو بیخیال باش بیا با من برقص همه جونم

تو رو میخوام عشق من همه دنیام همه عمرم


   آهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت Mp3-320
   حجم 320 حجم آهنگ : 9 مگابایت
   آهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت MP3-128
   حجم 128 حجم آهنگ : 2.9 مگابایت
   توضیح خوشحال ميشم نظر بدی دوست عزيزم !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از وب سایت ما راضی هستید
    به نظر شما چه موضوعاتی بیشتر باید در سایت مطرح شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 383
  • بازدید ماه : 5,067
  • بازدید سال : 40,184
  • بازدید کلی : 640,349
  • کدهای اختصاصی