loading...
جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم وآهنگ جدید|
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 898 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پدرام شانه ساز به نام یه سال دیگه با بالاترین کیفیت

::.. دانلود با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ , ۱۲۸ + پخش آنلاین بهمراه متن ترانه ..::

Pedram Shanehsaz Ye Sale Digeh دانلود آهنگ یه سال دیگه از پدرام شانه ساز

متن آهنگ پدرام شانه ساز به نام یه سال دیگه
یه سال دیگه رد شدو یه عید دیگه باهمیم
تا وقتی عاشق همیم دوتاییمون خاطرجمعیم
تا وقتی حرف بینمون دوست دارم عزیزمه
۳۶۵ روزم برای دیدنت کمه
——————————–
شیرینم میبینم که دلت کنار من آرومه
خوشبختم خوشبختی از چشامون همه چی معلومه
——————————–
یه سال دیگه اومدو امسال عجب سالی بشه
باید برای هردومون یه ساله فوق العاده شه
دلت همیشه روشنه به حسی که بهت دارم
بگو چه جوری دویت داری بهت بگم دوست دارم
——————————–
شیرینم میبینم که دلت کنار من آرومه
خوشبختم خوشبختی از چشامون همه چی معلومه  

  آهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت MP3-128
   حجم 128 حجم آهنگ : 3.14 مگابایت

توضیح خوشحال ميشم نظر بدی دوست عزيزم !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از وب سایت ما راضی هستید
    به نظر شما چه موضوعاتی بیشتر باید در سایت مطرح شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 209
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 314
  • بازدید ماه : 3,069
  • بازدید سال : 28,521
  • بازدید کلی : 628,686
  • کدهای اختصاصی