loading...
جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم وآهنگ جدید|
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 221 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ قدیمی و شنیدنی ماهی خسته ی من با صدای زنده یاد فریدون فروغی

دانلود آهنگ فریدون فروغی ماهی خسته من

بهمراه متن ترانه ماهی خسته من  فریدون فروغی از آلبوم زندون دل

froghi دانلود آهنگ فریدون فروغی ماهی خسته من

چشای آبی تو مثل یه دریا میمونه
دل خسته منم مثل یه ماهی میمونه

ماهی خسته من میخواد تو دریا بمونه
ماهی خسته من میخواد تو دریا بمونه

ماهی دوست داره خونش همیشه تو دریا باشه
بوسه بر موج بزنه کنار ماهی ها باشه

ماهی خسته من بذار تو دریا بمونه
ماهی خسته من بذار تو دریا بمونه

ماهی اگه تنها باشه خسته و دلگیر میشه
ماهی تو دریا نباشه اسیر ماهیگیر میشه

نکنه یکی بیاد چشماتو از من بگیره
ماهی دل بمیره دریاتو ماتم بگیره

ماهی خسته من نذار که تنها بمونه
ماهی خسته من نذار که تنها بمونه

ماهی اگه تنها باشه خسته و دلگیر میشه
ماهی تو دریا نباشه اسیر ماهیگیر میشه

نکنه یکی بیاد چشماتو از من بگیره
ماهی دل بمیره دریاتو ماتم بگیره

ماهی خسته من نذار که تنها بمونه
ماهی خسته من نذار که تنها بمونه

ماهی خسته من بذار تو دریا بمونه
ماهی خسته من میخواد تو دریا بمونه

   آهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت MP3-128
   حجم 128 حجم آهنگ : 4 مگابایت
   توضیح خوشحال ميشم نظر بدی دوست عزيزم !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از وب سایت ما راضی هستید
    به نظر شما چه موضوعاتی بیشتر باید در سایت مطرح شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 368
  • باردید دیروز : 310
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,907
  • بازدید ماه : 6,662
  • بازدید سال : 32,114
  • بازدید کلی : 632,279
  • کدهای اختصاصی