loading...
جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم وآهنگ جدید|
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 204 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود ورژن جدید و بسیار زیبای آهنگ به گوشت میرسه با صدای مرتضی پاشایی

تـنـظـیـم و آهـنـگـ : فـرشـاد جـمـشـیـدی

| دانلود با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ , ۱۲۸ + پخش آنلاین |

 

 

7 دانلود ریمیکس جدید آهنگ به گوشت میرسه با صدای مرتضی پاشایی

به گوشت میرسه

به گوشت میرسه روزی که بعد از تو چی شد حالم
چجوری گریه میکردم که از تو دست بردارم
نشد گریه کنم پیشت نخواستم بدشه رفتارم
نمی خواستم بفهمی تو که من طاقت نمیارم
دلم واسه خودم می سوخت برای قلب درگیرم
یه روز تو و خنده هات گفتی تو میمونی و من میرم
تو میمونی!من میرم
.
.
.
سرم را گرم می کردم که از یادم بره این غم
ولی بازم شبا تا صبح تورو تو خواب میدیدم
نمیدونستی اینا رو چرا باید میفهمیدی
من و دیدی ولی یکبار ازم چیزی نپرسیدی
ازم چیزی نپرسیدی!

 آهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت Mp3-320
   آهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت MP3-128
   توضیح خوشحال ميشم نظر بدی دوست عزيزم !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از وب سایت ما راضی هستید
    به نظر شما چه موضوعاتی بیشتر باید در سایت مطرح شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 184
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,278
  • بازدید ماه : 7,962
  • بازدید سال : 43,079
  • بازدید کلی : 643,244
  • کدهای اختصاصی