loading...
جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم وآهنگ جدید|
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 159 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

و بالاخـــره شنیدنی ترین آلبــوم ســـال منتشــــر شـــد….!

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی به نام وقتی به تو فکر میکنم

ترانه سرا و آهنگساز تمامی قطعات : امیـن حبیبـی
 تنظیم : امیـن حبیبـی، نیما وارسته، شهاب اکبری، رضا تاجبخش
میکس و مسترینگ : امیـن حبیبـی

« دوستان داخل ایران با خرید ارجینال آثار موسیقی از خواننده مورد علاقه خود حمایت کنید »

برای حمایت از صاحب اثر کیفیت اورجینال ۳۲۰ قرار داده نمی شود

| دانلود آلبوم بصورت یکجا + دانلود بصورت تک تک |

» خرید آلبوم "وقتی به تو فکر می کنم" در بیپ تیونز

Amin Habibi – Vaghti Be To Fekr Mikonam

تمامی کاور ها اضافه شد

Amin%20Habibi%20 %20Vaghti%20Be%20To%20Fekr%20Mikonam%20(Album%20Demo) دانلود آلبوم جدید امین حبیبی به نام وقتی به تو فکر میکنم

 

———————————————————————————

دانلود آلبوم با کیفیت  ۳۲۰

برای حمایت از صاحب اثر کیفیت اورجینال قرار نمیگیرد

 دانلود آلبوم یکجا با لینک مستقیم | کیفیت ۱۲۸

dlimg دانلود آلبوم جدید امین حبیبی به نام وقتی به تو فکر میکنم

دانلود تراک های آلبوم بصورت تک تک | کیفیت ۱۲۸

dlimg دانلود آلبوم جدید امین حبیبی به نام وقتی به تو فکر میکنم

———————————————————————————

برای دیدن تصاویر در سایز اصلی روی آنها کلیک کنید!

17601398001p02 دانلود آلبوم جدید امین حبیبی به نام وقتی به تو فکر میکنم17601398001p03 دانلود آلبوم جدید امین حبیبی به نام وقتی به تو فکر میکنم17601398001p05 دانلود آلبوم جدید امین حبیبی به نام وقتی به تو فکر میکنم17601398001p04 دانلود آلبوم جدید امین حبیبی به نام وقتی به تو فکر میکنم

توضیح خوشحال ميشم نظر بدی دوست عزيزم !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از وب سایت ما راضی هستید
    به نظر شما چه موضوعاتی بیشتر باید در سایت مطرح شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 470
  • بازدید ماه : 3,225
  • بازدید سال : 28,677
  • بازدید کلی : 628,842
  • کدهای اختصاصی