loading...
جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم وآهنگ جدید|
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 401 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ فوق العاده زیبای شر شر بارون با صدای علی لهراسبی با پخش آنلاین در تهران موزیک وان ،

 

دانلود اهنگ جدید علی لهراسبی به نام شر شر بارون با لینک مستقیم و متن اهنگ

 

ترانه : مهرزاد امیرخانی / آهنگ : مرتضی پاشایی / تنظیم : مصطفی مومنی

 

Download Music Ali Lohrasbi – Shor Shore Baroon

 

Ali Lohrasbi Shor Shore Baroon New Version e1406054040316 دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی با نام شر شر بارون

_________________________

متن آهنگ علی لهراسبی به نام شر شر بارون

 پر بغضم ابر بهاره بسه نمیخوام دیگه بباره
نمیخوام این نم نم بارون خاطره هاشو یادم بیاره
نمیخوام دیگه بباره
دیگه اشکام دست خودم نیست جا دیگه واسه غصه و غم نیست
آخه بعد از این همه مدت هیچکی بجز اون توی دلم نیست
تو دلم جا واسه غم نیست

شر شر بارون تو خیابون
مگه چیه غیر از خاطره هامون
مال ما بود این خیابون تو زمستون
تقصیر من بود یا که شاید دوتایمون
این دفعه بارون اشک خدا بود توی دلامون
همه شهر توکه نیستی شده زندون

تو که از من ساده بریدی ساده بریدم از همه دنیا
نگو قصه لیلی و مجنون فقط قشنگه توی کتابا
چرا بستس همه راه ها
چجوری اون تنهایی بی من توی خیابون پاشو بزاره
دیگه بدتر از اینکه میدونمو این همه از من خاطره داره
منو تنهام نمیزاره

شر شر بارون تو خیابون
مگه چیه غیر از خاطره هامون
مال ما بود این خیابون تو زمستون
تقصیر من بود یا که شاید دوتایمون
این دفعه بارون اشک خدا بود توی دلامون
همه شهر توکه نیستی شده زندون

   آهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت Mp3-320
   حجم 320 حجم آهنگ : 8 مگابایت
   آهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت MP3-128
   حجم 128 حجم آهنگ : 4 مگابایت
   متن خوشحال میشم نظر بدی دوست عزیزم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از وب سایت ما راضی هستید
    به نظر شما چه موضوعاتی بیشتر باید در سایت مطرح شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 381
  • بازدید ماه : 5,065
  • بازدید سال : 40,182
  • بازدید کلی : 640,347
  • کدهای اختصاصی