loading...
جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم وآهنگ جدید|
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 228 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ فوق العاده زیبای دیگری با صدای حمیدرضا گلشن با پخش آنلاین در تهران موزیک وان ،

 

دانلود اهنگ جدید حمیدرضا گلشن به نام دیگری با لینک مستقیم و متن اهنگ

 

ترانه : احمد امیر خلیلی / تنظیم : پدرام کشتکار / میکس مسترینگ : رضا پوررضوی

 

| دانلود با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ , ۱۲۸ + پخش آنلاین |

 

Hamidreza Golshan Digari دانلود آهنگ جدید حمیدرضا گلشن با نام دیگری

__________________

متن آهنگ حمیدرضا گلشن به نام دیگری

تو خواستی خودم انتخابت کنم نخواستی برای تو مجبور شم

واسه اینکه یک لحظه عاشق بشم چقد دیگه باید ازت دور شم

بگو من کدوم راهو باور کنم تو میدونی چی واسه من بهتره

تو باید نجاتم بدی زندگیم منو داره از یاد من میبره

بخوای میشه که دستمو رو کنی ولی دستتو برندار از سرم

واسه این که یک لحظه عاشق بشم ببین حاضرم از خودم بگذرم

چقد اشتباهامو دیدی ولی گذشتی و گفتی از عشق منه

میدونم یه حسی هنوز بین ماست که بالاتر از هر پرسدیدنه

خودم خستم اینکه بعد از یه عمر فقط دردمو از تو خواهش کنم

یه راهی نشونم بده بعد از این با تو جور دیگه نیایش کنم

  آهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت Mp3-320
   حجم 320 حجم آهنگ : 7 مگابایت
   آهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت MP3-128
   حجم 128 حجم آهنگ : 3 مگابایت
   متن خوشحال میشم نظر بدی دوست عزیزم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از وب سایت ما راضی هستید
    به نظر شما چه موضوعاتی بیشتر باید در سایت مطرح شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 7,190
  • بازدید سال : 32,642
  • بازدید کلی : 632,807
  • کدهای اختصاصی