loading...
جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم وآهنگ جدید|
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 226 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امید ساربانی به نام تنها با لینک مستقیم

دانلود اهنگ جدید امید ساربانی به نام تنها

  آهنگ : امید ساربانی – ترانه : مجید شمس – تنظیم : معین ادیم

OmidSarebaani دانلود اهنگ جدید امید ساربانی به نام تنها

متن آهنگ جدید امید ساربانی با نام تنها :

خسته از تنهایی خسته از تردیدم

زندگی یعنی درد زندگیتم دیدم

هر کی از راه امد حالم و بد تر کرد

چجوری باید با نا امیدی سر کرد

لحظه هام لبریز از درد این تنهایی

شایدم من بودم مرد این تنهایی

ابر چشمام هر شب ساعت ها می باره

خاطراتی مبهم رو سرم آواره

کاشکی حال و روزم بهتر از این میشد

تلخی لبخندم با تو شیرین میشد

آخرش من موندم با دلی بی سامون

ای خدا لبخند و به لبام بر گردون

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امید ساربانی با نام تنها

♫♫♫♫♫♫

پای هر احساسی عمرم و سوزوندم

پا گذاشتم هر بار رو دل واموندم

کاش کمی از مهرت وقف من می کردی

این غمه بی حد و ریشه کن می کردی

چه شبا دنیام و غرق حسرت کردم

با همه دلتنگی به غم عادت کردم

آخرش من موندم با دلی بی سامون

ای خدا لبخند و به لبام بر گردون

لحظه هام لبریز از درد این تنهایی

شایدم من بودم مرد این تنهایی

ابر چشمام هر شب ساعت ها می باره

خاطراتی مبهم رو سرم آواره

کاشکی حال و روزم بهتر از این میشد

تلخی لبخندم با تو شیرین میشد


   آهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت Mp3-320
   آهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت MP3-128
   متن خوشحال میشم نظر بدی دوست عزیزم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از وب سایت ما راضی هستید
    به نظر شما چه موضوعاتی بیشتر باید در سایت مطرح شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 522
  • بازدید ماه : 3,277
  • بازدید سال : 28,729
  • بازدید کلی : 628,894
  • کدهای اختصاصی