loading...
جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم وآهنگ جدید|
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 268 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ خاطره انگیز و بیاد ماندنی ای الهه ناز با صدای معین با کیفیت عالی

دانلود آهنگ باز ای الهه ی ناز معین

بهمراه متن ترانه و پخش آنلاین آهنگ

Elaheye Naz دانلود آهنگ باز ای الهه ی ناز معین

باز ای الهه ناز با دل من بساز
کین غم جانگداز برود ز برم
گر دل من نیاسود از گناه تو بود
بیا تا ز سر گنهت گذرم
باز می‌کنم دسته یاری به سویت دراز
بیا تا غم خود را با راز و نیاز ز خاطر ببرم
گرنکند تیر خشمت دلم را هدف
بخدا همچون مرغ پر شور و شرر بسویت بپرم
آنکه او ز غمت دلبندد چون من کیست؟
ناز تو بیش از این بهر چیست؟
تو الهه نازی در بزمم بنشین
من تو را وفادارم بیا که جز این نباشد هنرم
این همه بی وفایی ندارد ثمر
بخدا اگر از من نگیری خبر نیابی اثرم

  آهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت MP3-128
   حجم 128 حجم آهنگ : 4 مگابایت
   توضیح خوشحال ميشم نظر بدی دوست عزيزم !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از وب سایت ما راضی هستید
    به نظر شما چه موضوعاتی بیشتر باید در سایت مطرح شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 413
  • بازدید ماه : 5,097
  • بازدید سال : 40,214
  • بازدید کلی : 640,379
  • کدهای اختصاصی